Glad_tjej_89

Äntligen mår jag mycket mycket mycket bättre :) Nu smittar jag inte heller längre, fan va skönt!!!

Det har inte hänt mycket för mig sen i lördags. Bara legat hemma och gjort absolut ingenting, kollat på tv dag in och dag ut och sovit hit och dit hela jävla tiden. Igår höll jag på att få tokspel, då var jag verkligen riktigt jävla uttråkad och kunde klättra på väggarna nästan. Men idag är jag glad. Idag ska jag träffa Mathilda, wiho! Förutom att jag såg henne fem minuter i tisdagskväll på en cigg (utomhus, 7 mil ifrån varann så jag inte skulle smitta ner henne) så har vi inte träffats på 1½ vecka fan, shit shit.

Nej nu ska jag ta en cigg och sen ta ett bad tänkte jag. Funderar på att göra en hårinpackning, det var inte igår och tror mitt hår verkligen skulle behöva det. Nåja, får se om jag orkar det.



Btw, någon kan väl vara snäll att övertala min mamma så jag kan få denna hunden?! (a)


Kommentarer
Postat av: mallan

det är väll bara å köpa den? :) de blir väll din hund?

2009-05-14 @ 22:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0