H to the appy!

Yes, Malena gick vidare! Roligt för henne, nu är hon i alla fall i final, nu får det gå hur som helst känner jag. Lite trist att jag måste jobba på lördag och kanske missar finalen om vi inte slår på storbildstv´n där uppe. Ljudet är kasst, men man ser lite i alla fall!

Idag känner jag mig faktiskt mycket piggare, det är så himla skönt. Har inte alls lika ont i halsen längre. Känner av det lite men nu kan jag åtminstone äta ordentligt. Magen är fortfarande lite bråkig och jag mår illa lite då och då men allt det beror på medicinen så det är bara att försöka stå ut. Jag blir ju helt frisk om ett par dagar.

Jag har lite ångest över att jag inte kunde jobba idag. Även om jag är piggare är jag inte så pass pigg att klara av att jobba plus att jag fortfarande smittar. På torsdag kan jag träffa människor igen, wiho. Suttit inburad i denna lägenhet hela jävla helgen, not so funny.

Nu ska jag lägga mig och spela Super Mario igen. Började spela det här för någon dag sen. Jag ju nästan klarat hela spelet förut men den hoppar ju över värld 4 & 7 hela tiden. Men nu har jag äntligen kommit till värld 4, så nu ska jag bara klara av att komma till värld 7 så blir jag skitglad! Tack för mig, sov så gott! Finns på mobilen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0