home sweet home

För en gång skull är jag ganska trött när jag kommer hem från jobbet. Brukar vara helt galet mycket uppe i varv men nu lockar sängen ganska mycket. Spela en liten stund, fast där kan man ju lätt fastna men sen blir det att sova.

Kvällen var helt okej. Dött till en början men sen vart det lagom med folk, fanns att göra i alla fall. Sabina tittade förbi och var allmänt glad och full, haha. Roligt med lite kända ansikten liksom. Och en jävla norsk som pratade med mig, jag fattade ju förfan ingenting. Han sa "Pratar jag dålig svenska?" Ehm tänkte jag, du pratar för fan norska. Jag förstod att han sa att jag var fin. Sen fem minuter senare går jag förbi honom och då slog han mig på axeln, det gjorde fan ont! ;(
Linn sa att när hon började jobba där kunde hon gå hem med typ 500:- i dricks, då vart jag lite avis. Jag tyckte mina 150 som är det mesta jag fått varit bra liksom, haha.

Nej nu ska jag inte skriva något mer tråkigt. Ska spela lite men känner nu att det blir väldigt kort för ögonen svider. God natt, eller god morgon kan jag säga. Det är ljust och varmt ute ju!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0