Jobba Jobba Jobba

Klockan är halv fyra och jag är helt uppe i varv. Kom hem för 30 minuter sen ungefär, tar alltid sån himla tid att varva ner, och det finns inte direkt mycket på datorn att göra just nu, hmm. Får väl se när jag somnar, säkert runt fem kan jag tänka mig.

Det har varit en väldigt lugn dag på jobbet idag. Känns som att jag var på jobbet i 10 timmar istället för 5. Fast en sak, alla olika jävla människor kommer till Sky Bar och man vet aldrig vad som kan hända, det händer alltid något sjukt. Får sig minst ett gott skratt per kväll, haha. 83 kronor i dricks också, tack tack! Det vart jag riktigt nöjd med om man tänker på hur lite folk det var. Och jag är ännu mera nöjd över att jag inte rört min sparbössa heller, har ca 750 spänn där i nu, deru! Det har jag samlat ihop på en månad, så hoppas på att komma upp i nästan lika mycket till innan vi stänger för sommaren. Och vet ni vad?!?! Jag kommer få vara kvar där i höst, fick veta det idag, OM jag vart glad!!!

åhhh, jag dampar på katten.. hon kraffsar på altandörren och hänger i rullgardinen, helt jävla galen är hon. Jag tänker inte släppa ut henne för då blir det svinkallt i mitt rum.

Nu ska jag värma lite pannkaka, jag hatar att försöka sova när man är hungrig. Måste ta den där äckelmedicinen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0