Magsmärta!

Vad fan är det för fel på min mage? Det är nåt som inte är som det ska i alla fall. Jag vet inte om det är något fel på tarmarna, äggstockarna eller nåt liknande. Smärtan sitter så pass långt ner så det är fan svårt att veta. Nu har jag haft konstant ont i ca två dygn, det tar på mina krafter som fan. Ringer jag läkaren och berättar vad som är fel kommer jag få tid om en vecka och så länge pallar jag inte att  vänta och att åka in akut för det känns inte heller så värt.

Jag ska jobba ikväll också, jag vill verkligen jobba ikväll, jag är riktigt peppad för det. Men frågan är om jag klarar av det!? Blev helt slut av att ta ett bad liksom och ibland får jag så ont i magen att jag måste vika min dubbelt. Anledningen till att jag tvekar på om jag orkar med att jobba är för att jag vet att det kommer vara fullt ös från jag börjar tills jag slutar, det är fem timmar liksom. Åhh, hoppas det blir bättre i alla fall, börjar ju inte jobba förrens kl 22 så, skänk en tanke till mig att jag klarar va detta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0