Mini-spa

Vilken skön dag det har varit. Vaknade och satt mig ute i solen en liten stund men blev ganska snabbt uttråkad. Ringde Mathilda som var med Petra och frågade om dom var med på en vända Gin Rummy och såklart var dom det! Jag vann, som vanligt.. oftast i alla fall.

Runt klockan 18 drog jag med mig brorsan ut på hälla för jag ville köpa ansiktsmask och grejer. Så nu ikväll har jag haft en riktig tjejkväll. Rakat mig, lagt ansiktsmask, tvättat håret med något bra shampoo och balsam (fick nåt prov av någonting) och badat skumbad och så tände jag massa ljus. Det var riktigt mysigt och avkopplande! Och självklart smörjde jag in mig med bodylotion efterråt! Så nu är jag len som en babystjärt och känner mig riktigt fräsch!

Nu är jag uttråkad och skulle lätt skulle köra en till vända Gin Rummy men det får bli en annan dag. Ska nog ta och lägga mig och kolla slutet på en film jag började kolla på igår. Sen har jag en till film jag kan titta på så :) Myskväll för mig själv idag alltså. Hade inte varit helt fel med sällskap!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0