seg segare segast

Fasen vad galet seg jag är idag alltså, usch. Skulle kunna gå och lägga mig och sova ett par timmar. Låg fan i soffan fram till kl 15 innan det hände något. Då tog jag arslet ur vagnen och började städa, städade hela köket, vardagsrummet, bäddade mammas säng, haha.. diskade och städade på altan. Så nu är det riktigt fint här hemma. Jag orkade inte med mitt rum, fortfarande inga sängkläder i, varit så sen i lördags, haha. Har två kuddar och ett täcke jag använder. När jag är själv behöver jag inte två täcken och fem kuddar.

Åkte även och köpte en liten blomma till min mamma. Jag fick nå fnatt, min mamma är världens underbaraste och jag älskar henne så himla mycket. (känner mig riktigt kärleksfull idag) Hon är värd att få ett städat hem och en blomma. Hon har haft fullt upp hela veckan och ikväll ska hon till en jobbarkompis och grilla. Men imorgon är hon ledig och då är det skönt för henne om hon slipper städa.

Nej, nu ska jag värma lite mat.. vet inte om jag ska värma pannkaka igen eller om jag ska värma maten som jag tog från jobbet igår, det såg riktigt gott ut, pasta med kyckling och någon röra, hm.. måste tänka lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0