Shopping + jobb

Jobba ikväll. Mensvärk och svintrött, kuljul! Ta en alvedon och sätt på ett leende på läpparna så funkar allt.

Idag var jag ut på hälla med Mathilda och Petra. Jag skulle inte köpa någonting var det tänkt, men när man har pengar på kortet är det svårt att låta bli. Köpte ju en bikini överdel i torsdags och behövde ett par vanliga svarta bikinitrosor till det, hittade faktiskt ett par riktigt söta, så dom fick det bli och även en till bikini, denna gång både överdel och underdel, bild kommer senare. Orkar inte ut och leta bild nu. Får ta och ladda den där jädrans kameran någon dag så det händer nåt.

Nej, nu måste jag snygga till mig och sen åka till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0