shopping och jobb!

Kom hem från jobbet för ca 30 minuter sen. Det var väldigt lugnt på jobbet idag men det var skönt för jag var inte alls sugen på att jobba. Blandade en muskelsmurfen idag, fast Linn hade i för mycket mjölk så den smakade nästan bara det, haha. Det var faktiskt inte mitt fel! ;D

Nu ligger jag här i sängen och ska snart ta och kolla på 24. Det är riktigt bra! Fast jag lägger mig nog i schäslongen i vardagsrummet för jag ligger inte skönt i min säng när jag kollar tv. Skulle inte förvåna mig om jag somnar där, det har hänt förr men det är ju bara för den är så skön!

Jag har hunnit med att shoppa idag också. Två par skor, ett par riktigt fina och ett lite mindre fina men fan så sköna dom är. Köpte även två par trosor, så jävla sköna dom var, randiga och prickiga, ett linne och strumpor. Trosor och strumpor är inte roligt att köpa men det är ett måste, så nu har jag fått det gjort också.

Nej, nu ska jag ta fixa en macka med ett jättegott pålägg vi köpte idag, magen börjar kurra. Sen blir det att lägga sig och kolla 24 och sova någon gång in på småtimmarna brukar det bli, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0