Sjuk IGEN!

För bara ett par få dagar sen blev jag av med min förkylning och idag vaknade jag upp och mådde skit rent ut sagt. Ont i hela jävla kroppen, jag lovar.. minsta lilla grej du kan ha ont i har jag ont i. Feber har jag också, det skiftar mellan 37,5 - 39 grader hela tiden, alvedonen hjälper knappt. Det enda jag försöker att göra är att sova men det går inte, kanske bara en halvtimme hit och en halvtimme dit. Jag har precis tagit ett bad men nu fryser jag som en stucken gris. Ska ta och värma vetekudden och lägga på ryggen, ryggen är verkligen värst.

Igår var jag ut en liten sväng. Drog till Skyen och tog ett par drinkar, billigt och bra, haha. Drack bla två jättegoda drinkar, en som smakade äppelpaj och en med blåbär i, ååh så goda dom var. Camilla, jag och Simone skulle dra vidare till konrad men jag pallade inte, så jag tänkte sätta mig på donken och vänta på att Helene skulle stänga Sky Bar så jag kunde åka med henne hem. Då tutar några åt mig, jag tänkte "jag vänder mig inte, säkert nå dryga jävla idioter" Sen hör jag "Cattis, Cattis" Då var det Fredrik, Zoran och Tommy och dom var jättesnälla och skjutsade hem mig, slapp vänta i en timme, tack så mycket.


Nej nu ska jag stupa i säng, ta en alvedon, värma vetekudden och slå på en film att försöka somna till, jag dör verkligen här. Jag är helt jävla borta i skallen också, fan.. det suuuuger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0