Skepp & Hoj!

Nu kan jag sitta här och känna att jag verkligen orkar med det också. Förut har jag tvingat mig att sitta här för jag har varit så uttråkad men har inte pallat mer än en kvart typ.

Medicinen har börjat ge efter, det känns bra. Inte lika ont i halsen länge men det känns ju fortfaranade men känner mig fan så mycket piggare, det gillar vi. Däremot är jag och min mage inte så bra kompisar just nu, haha. Men det får man stå ut med, brukar bara vara dom första dagarna faktiskt :)

Nu ska jag sitta här en stund, så skönt att jag orkar det. Sen lägger jag mig och kollar på DH tror jag. Jag har fortfarande inte kollat på säsong fyra som jag har haft huuur länge som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0