Sola & bada om igen..

Nu har jag inte uppdaterat på hela helgen men jag har varit för upptagen för att ens tänka på en dator.

I fredags solade jag och Mathilda på min altan, och efter det åkte jag ner och jobbade lite. Det var inte det roligaste men det ger pengar, jag får tänka så. Mer pengar att kunna spendera sen, haha! Efter jobbet åkte jag hem till E och sov :))

I lördags kom jag hem vid 12 och la mig i solen på en gång. Låg ett par timmar sen snygga man till sig lite och så åkte hela familjen ner på marknaden. Fattade inte hur vi lyckades men vi gick där i ca 2½ timme. Men det var ju så fint väder, det brukar det inte vara när det är marknaden. Mamma och jag köpte två vetekuddar (det är världens bästa uppfinning, nästan) sen lite langos och sånt grejs. Och på kvällen åkte jag och jobbade igen och det var en riktigt tråkig kväll faktiskt för det var så himla lugnt. Var då inte mycket att göra, men jag får pengar, haha. Sen efter jobbet kom E hit och sov ;*

Idag vaknade jag först vid halv åtta av att E skulle upp och åka till Eskilstuna med en kompis, jag var halvt död då vill jag tala om. När han gick sprang jag till sängen och somnade på två sekunder igen, fast det var lite tomt i sängen då. Mamma väckte mig strax innan 11 och sa att vi skulle åka ut till Ann-louise och sola och bada. Var där i tre timmar och solade, badade och åt korv med bröd.

Ikväll har vi käkat pizza hut och sen spelade jag, mamma och Mathilda Gin Rummy och vet ni? Jag kom sist för en gång skull. Nu sitter jag här och har lite solfrossa faktiskt. Ska nog ta och äta någonting för jag är lite hungrig också. Sen blir det att datanörda sig lite sen sova så jag kommer upp i tid imorgon och kan lägga mig ute i solen igen.. måste fan sola baksidan. Gäller att passa på också medans det är fint väder för på tisdag ska det regna.

Det var lite långt inlägg nu men jag hade ju några dagar att ta igen!




Här hade jag det ganska så gött idag alltså! Fast det var svinkallt i poolen, det var 25 grader
men man blir ju så varm själv så det kände som 15 grader ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0