Söndagsmys

Många av er verkade ju ha en myskväll igår med nära och kära och tittade på Eurovision song contest men eftersom jag jobbade fick jag ha min mysdag idag istället. Jag har legat i soffan hela dagen och kollat på reprisen av det och ätit chips och tacodip och så mörk choklad såklart. Ibland får man ha sina onyttiga dagar. Jag har ju faktiskt inte druckit något med kolsyra på två veckor och jag vill inte ha det heller och äter väldigt sällan godis, äter jag så blir det pyttelite.

Igår jobbade jag som sagt. Fyfan när jag kom dit, Henke hade fan vänt upp och ner på hela jävla stället, haha. Han hade varit själv till halv nio (ont om folk som kunde jobba) Så jag kom dit kvart i nio ungefär, började nio. Det var glas på varenda jäkla bord, glas i heeela jävla disken överallt och ingenstans, ingen ordning på det för fem öre, alla glas var blanade. Vi har en speciell back för ölglas och en en annan för blandade glas. När jag lagom hunnit ikapp så vart det jättemycket att göra igen, haha. Men det var en bra kväll, jag fick stå lite i baren igen och så vart det lagom med dricks!

Nu ska jag ta på mig ett par strumpor och så ska jag snart äta grillat, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0