SUNSHINE!

Det är så galet varmt ute idag, det är riktigt skönt! Det kanske inte var lika skönt att ligga och steka i solen i två timmar men man måste för att få lite färg. Kan ju inte gå runt likblek hela sommaren liksom. Det ska vara 24 grader och strålande sol imorgon och 25 grader på söndag och strålande sol.. likadant på måndag. Jag älskar´t! Ska försöka ligga ute i två timmar varje dag i alla falls så man får färg, för idag har jag fått helt ok med färg på två timmar.

Nu är jag barnvakt åt Nova också, min grannes unge. Så himla söt och rar tjej. Hon är inte dirket jobbig att ta hand om. Nu sitter hon här och tittar på Nicke Nyfiken och har det gött med täcke och kudde.

Ikväll ska jag in och jobba extra på Karlsson på taket också, me like! Lite extra pengar tackar man aldrig nej till! Nu ska jag snart ta och hoppa in i en svalkande dusch, det ska bli riktigt skönt!


Här har ni en sexig bild på mig när jag ligger ute i solen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0