tjillevippen!

Igår var det som sagt valborg. Det var inte mycket till majbrasa att det, 20 minuter efter dom tänt den hade den nästan brunnit ner. Så Jag, Mathilda, Petra och Anna gick hem till mig och började spela en vända Gin Rummy. Efter ett tag kom grannen Helene in, då vart vi så okoncentrerade så vi la ner spelet. Satt och pratade och skrattade en hel del. Till slut drog vi en utgång i alla fall, jag var spiknykter. Grannen som har mycket kontakter när det gäller krogar osv fixade köpass åt oss, trodde vi skulle behöva betala inträde också, men vi behövde bara betala 20kr i garderoben, nice! Jag drog redan efter en timme för jag blev på dåligt humör.

Idag har jag suttit ute i solen med mamma och grannen, hon kom förbi och det var jättetrevligt faktiskt! Vid halv tre tog jag en turbo dusch sen åkte vi ut till hälla en stund, mamma ville leta efter en solstol, men det hade dom inte då blev hon sur, haha stackarn. Jag hittade i alla fall ett par superduper sköna byxor, kapribyxor.. det heter väl så?! Och en hittade jag ett tubtop linne, fast det var så långt så man kan ha det till tajts, skiiiitnice. Det är knallrosa, haha :D Jag kan ju bara säga att jag kommer bli farlig när jag har den på mig med ett par läckra tajts och ett par snygga klackar och lockat hår ;)

Nej nu ska jag ta en cigg sen lägga mig och kolla på 24. Det var så himla spännande inatt när jag slutade titta men jag var för trött för att resa mig upp och sätta i en ny skiva i dvd´n. haha, ja.. jag är lat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0