30 november

Oj då, dags att ta tag i det här kanske?! Tycker om att skriva av mig men har inte tiden till det, haha. Eller egentligen har jag hur mycket tid som helst men aldrig att sätta mig ner i lugn och ro och bara tänka på mig själv. Jag vet inte, har inte fått ihop det i alla fall. Men kan alltid försöka bättra mig.

Idag har jag varit duktig och städat. Storstädade i lördags då julbelysningen och allt annat julpynt åkte upp så därför är jag noga med att hålla det fint, jag trivs bättre då det är städat också! Har precis städat upp i mitt rum och resten av lägenheten och så har jag diskat, det är något jag verkligen hatar. Det var nästan bara glas så det var inte så jobbigt.

Nu ligger jag här på sängen och lyssnar på Melissa Horn, jag bara älskar henne. Hennes nya album är riktigt nice. Det blir en slödag idag, kommer inte orka fixa mig i alla fall. Kommer nog kunna bli ett varmt bad sen, skönt att värma upp kroppen nu när det är så kyligt ute. Jag vill ha snö, en massa snö vill jag ha! Det är ju december imorgon och man har knappt sett någon snö alls!

Nu ska jag rensa min mobil på bilder, kanske dyker upp något på bilddagboken. Är inte så himla aktiv där heller, haha. För övrigt rullar allting på. Söker fortfarande jobb efter jobb och även om jag har inte har fått nåt jobb så känns det som om det går framåt i alla fall. Och sen har jag ju skaffat mig en underbar kille också och jag blir bara mer och mer kär för varje dag som går, så jag är lycklig :);*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0