5 November

Hallå i stugan!

Nu hade jag tänkt att skriva av mig lite, bättre sent än aldrig va?! Jag kommer då aldrig bli en stor bloggerska, haha. Tur att jag inte är ute efter det då ;)

Livet rullar på som vanligt. Jobbet börjar komma igång mer och mer, är fortfarande kvar på Sky Bar. Det är ju dock bara ett extra jobb men jag är i full gång och söker jobb.

En sak som jag tror dom flesta som läser min blogg redan vet är ju att jag har gått och skaffat pojkvän :) Jag mår så bra, jag är så himla glad och jag är så galet kär! Ibland kommer jag på mig själv att jag måste tänka på nåt annat för han finns i huvudet 24/7 verkligen! En stor PUSS på dig Christian ;* Lite tråkigt att han förmodligen åker till Avesta imorgon börjar jobba, han har fått jobb där hos sin pappa. Och vi vet inte riktigt när vi kommer ses igen, kanske dröjer till på onsdag eller torsdag nästa vecka. Jag kommer sakna sönder mig efter honom så nu jäklar måste jag hålla mig sysselsatt och tänka på annat, haha!

Egentligen har jag ingenting vettigt att skriva, därför har jag varit dålig på att uppdatera också. Men har ni tur kommer det väl ett inlägg lite då och då :) Ska vara vaken ett tag till och sova halva dagen imorgon så jag orkar med att jobba imorgon, skönt ska det bli!

Igår (4/11) var det ett år sen min älskade Smulan lämnade oss. Jag saknar henne jättemycket! Hon finns i mina tankar. Tror bara riktiga djurmänniskor förstår vilken saknad det egentligen är! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0