9 November

Nu är jag lycklig! Var på stan förra veckan och såg en jättefin klänning i skyltfönstret på MQ men ville inte gå in och titta vad den kosta för jag vet att MQ är lite dyrare än andra butiker. I lördags kunde jag inte hålla mig så gick ut på hemsidan och hittade den där, var bara tvungen och kolla vad den kosta, 499:- Och då kände jag bara den ska jag ha! Jag skiter i att jag har 70 kr kvar att leva på för resten av månaden jag ska ha den. Man blir fattig när man måste köpa dyra paket till brorsan som fyller år på måndag, haha ;) 
Åkte ner på stan idag en snabbis och provade klänningen och den satt så bra på och den är så himla fiiin. Nu får det hemskt gärna bli nyår, haha! Jag är riktigt nöjd med mitt köp och 499:- var den lätt värd!

Mathilda och Petra kommer hit ikväll och vi ska faktiskt spela Gin Rummy! Ska värma upp på altan och sätta oss där ute :) Det ska blu mysigt, det var längesen vi spelade det, hoppas att jag vinner! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0