Fel sida!

Idag när jag vaknade så kände jag att fan vilket dåligt humör jag är på, vaknat på helt fel sida! Kände bara för att ligga kvar i sängen hela dagen och bara vara, lika bra så liksom. Sen kom jag på att jag skulle ju på möte 15.45, jag var säker på att det var imorgon, trodde det var den 11:e imorgon, men nej då. Då vart jag ju stressad istället, som ett as. Duschade och fixade mig fort som fan. Tur att jag har en pojkvän med körkort som kunde köra ner mig, annars hade jag fått lite smått panik!

Nu är jag hemma men inte fan är det lugnt för det. Jag städar mitt rum, det såg ut som ett bombnedslag innan, nu ska jag bara dammsuga sen är det fint igen. Jag har så sjukt stora dammråttor så det är äckligt, haha! Håller på med Café world, kollar grejer åt mamsen och så ska jag snart äta. Det är verkligen så att allting händer precis samma sekunder så jag hinner fan inte med.

Ikväll ska jag och mamsen äta tonfisksallad, det ska bli ritkigt gott! :) Jag är jättehungrig, hann ju inte äta något innan mötet. Får se om underbara Christian kommer förbi ikväll och sover här, hoppas självklart på det men han har ett hektiskt liv så vi får se ;) Annars blir det bara tv´n/datorn och mys med mamsen!

Om ni ville veta så väntar jag tills på måndag, då fyller brorsan år :) hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0