Gott och Blandat!

Idag är jag på riktigt konstigt humör. Jag går runt med konstant magont och huvudvärk men det beror på mensen och med lite tur hjälper det om jag knaprar alvedon. Ena sekunden är jag jätteglad för att jag ska jobba ikväll, det ska bli skönt. Jag hinner ha lite mys i soffan med god mat och Idol. Och andra sekunden blir jag på jättedåligt humör. Och jag vet vad det beror på men det måste inte nämnas här. Men det går verkligen från ena sekunden till den andra, hatar sånna här dagar egentligen. Tur att det finns lite glädje med i bilden i alla fall.

Nu ska jag fixa fint så vi kan äta och ha det mysigt sen. Ska äta tacopaj och ost&skinkpaj, det ska bli riktigt gott. Sen har jag en marabou chokladkaka 70% med pistagenötter i, den är helt klart min favorit! Sen blir det att åka iväg och jobba kl 22, jobbar till 02. Hoppas nu på att det blir lite folk så man inte behöver stå och trampa eller i värsta fall åka hem. Hörs inatt eller imorgon. Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0