Ingen ork!

Vad är det med mig? Är det den här förbannade hösten som jag egentligen tycker är mysig på sitt sätt som gör att jag är så otroligt trött hela tiden?! Jag har ingen ork till någonting, fast jag sovit 11 - 12 timmar är jag helt slut i kroppen i alla fall, känns som man inte sovit något alls. Och nej, jag har inte sovit för mycket! Dags att pallra sig iväg till läkaren nästa vecka och kolla sköldkötteln också, se så att värderna är okej, annars kanske dags att höja min medicin, det kan också vara en sak som gör att jag inte har någon ork till någonting.

Var tvungen att åka ner på arbetsförmedlingen och kunskapscompaniet idag i alla fall, var tvungen att få en påskift. Åkte även förbi syrran och lämnade hennes krustång som jag så snällt fick låna. Hon åker ju till Halmstad(?) imorgon och dansar arslet av sig, hon är en grym dansare! :) Då måste hon vara fin i håret också ;)

Idag händer det nog inte så mycket. Jag sitter och tänker på om jag orkar ta ett varmt bad och raka benen och sånt som behövs ibland, det skulle behövas, snart har jag lika hårig ben som Christian, haha eller inte riktigt. Lägga en ansiktsmask också kanske och göra hårinpackning. Allting låter väldigt jobbigt men det är det inte, det jobbigaste är benen, är så himla rädd för att skära mig, har hänt mer än en gång så klantig som jag är!

Får se om jag orkar joina Mathilda till Tomaskyrkan ikväll på mässan, det vore riktigt mysigt. Längesen man var där och längesen jag tände nåt ljus för mina nära och kära :) Tar jag ett bad så kommer jag nog följa med :) Och ikväll så kanske det blir Gin Rummy också, hihi! Okej, det händer endel ikväll också, fast inget som är direkt jobbigt!

Vilket långt inlägg det blev nu då. Jag som inte hade nåt att skriva egentligen, haha! Nu ska jag spela lite café world på facebook, jag är verkligen beroende av det spelet! Det är så himla roligt. Har du det, så bli gärna min granne :)

Kommentarer
Postat av: jenny

Ja du kan beställa smycken från mig:) Gör det gärna genom att maila mig på [email protected] för vad du är intresserad av och så får du priser!

2009-11-13 @ 10:52:42
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0