091001

Då var det 1 Oktober då! Och det märks väl på vädret. Brorsan sa att det var minusgrader imorse när han körde iväg mamma till jobbet, dom fick skrapa rutorna, då är det ett riktigt bra tecken på att det börjar bli höst/vinter och riktigt jävla kallt :( uuh. Måste införskaffa mig en vinterjacka. Men får hålla mig tills nästa lön.

Har mått riktigt kasst idag faktiskt. Kändes som jag hade feber men kunde inte hitta den där jävla febertermometern då la jag mig i sängen igen, drog täcket över huvudet och somna om en stund till. Tillslut hittade jag termometern.. feber? eh inte för fem öre. Blev lite piggare nu efter duschen så det är skönt. Men hatar att gå och må såhär fram och tillbaka. Kan inte skiten bara bryta ut?!

Ikväll blir det Sky Bar med mamma, mostrar och några fler. Ska äta mat och dricka lite men tror jag håller mig till cola ikväll eftersom jag inte mått så bra tidigare idag och knaprat några alvedon. Jag kan ha roligt ändå! :)

Nu ska jag fortsätta fixa mig. Få på mig några kläder och fixa håret! Utsläppt eller uppsatt? vill ju kunna visa min tatuering, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0