21 oktober!

Det var inte igår jag uppdaterade bloggen, har varit dålig på det. Men kan det ha blivit så att jag skaffat mig ett liv!?! Kan i alla fall säga så mycket att jag har träffat en supermysig kille vid namn Christian och jag har helt enkelt inte prioriterat datorn.

I lördag var det pyjamasparty hos Vanessa för hon fyllde år. Det var skitroligt! Var ett gäng på ca 15 pers, supersköna människor. Jag lär leva länge efter den kvällen efter som man brukar säga att ett gott skratt förlänger livet, och som vi alla skrattade! Åt tacos, körde singstar, charader och filmtittande. Runt fyra på morgonen vart jag svintrött och så då åkte jag och Christian hem hit och sov! :)

Förra veckan var jag både sjuk och jobbade så därför blev det ingen uppdatering då. Kände att jag behövde lägga all min energi på jobbet då det bara var den veckan. Gick hem och sov direkt efter jobbet varje dag nästan. Och resten av tiden måste jag erkänna så har jag umgåtts med Christian, ni vet hur det är ;)

Nu håller jag på att göra fläskpannkaka, så sjukt gott. Fast jag har bacon i istället för fläsk. Tankarna var någon annanstans så jag glömde sätta på ugnen, så nu sitter jag och väntar på att den ska bli varm, sen kan jag slänga in maten. Ska ta ett varmt bad under tiden då den ska stå inne i ca 30 minuter. Sen blir det mys i soffan med mamsen min! ♥  Hittade någon billig film på skiljebo som jag köpte, får se om den är bra, inte hela världen annars.

Nu har ni fått en liten uppdatering. Ska försöka och skärpa mig. Ni får skylla på Christian, precis som Vanessa göra, haha! ;) btw, klippte mig igår, ingen större skillnad som vanligt. Man är ju så feg. Klippte lite på längden och klippte upp det, det behövdes verkligen så nu är det fint och fräscht igen! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haft en bra helg? :D

2009-11-01 @ 23:38:15
URL: http://photoshopifokus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haft en bra helg? :D

2009-11-01 @ 23:38:23
URL: http://photoshopifokus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haft en bra helg? :D

2009-11-01 @ 23:38:33
URL: http://photoshopifokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0