andra oktober

Hallå där! Igår kände jag inte lust alls till att blogga så därför blev det bara ett inlägg men nu är lite av sugen tillbaka!

Igår åkte jag, mamma, mina tre mostrar, min mosters man och hans dotter ner till Sky Bar. Åt lite mat och drack någon drink och lyssnade på killen som spelade lite piano. Det var riktigt trevligt må jag säga. Perfekt torsdagkväll, ut och äta lite och ta en drink! Kom väl hem runt halv elva, då satt sig jag och mamma och kollade på tv någon timme. Sen satt jag bara vid datorn resten av kvällen ungefär.

Har inte nämnt nåt om jobbet på ett tag, anledningen?! Jag blev av med jobbet för ca 2 veckor sen för att det inte behövdes, tyvärr var det så. Men sen jag slutade har det gått jättebra, haha. Hur ska man tolka det?! ;) Nej, men det har varit löningshelg och hösten har börjat komma lite mer på riktigt nu. Och då får vi mer folk dit helt enkelt. När jag slutade så sa Helene att jag skulle få komma tillbaka så fort det behövs och ja, så vart det också. Ska jobba både ikväll och imorgon ikväll och det känns riktigt bra!!! Jag tänker ta alla tider jag bara kan få. Tror inte jag kommer få jobba lite mycket som förut men det spelar ingen roll, jag blir glad för minsta lilla tid! :)

Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

Sv; Jo, jag förstår det :/



Rösta gärna på mig här http://www.tv4.se/1.1173520?i=184 det hade betytt jätte mycket för mig! :) <3

2009-10-04 @ 16:49:11
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0