Big Big World

Sitter och lyssnar på Emilia - Big Big World, och mysiga minnen dyker upp. Kommer ihåg att jag fick hennes skiva av pappa en julafton tror jag det var för massor med år sen. Det var när han bodde kvar i Västerås i sin mysiga vindslägenhet på klockartorpet!

Och nu är jag inne i den där underbara "lingonveckan" Då mår jag verkligen skit, jag hatar det så mycket. Mitt humör var hemskt igår, haha usch. Idag är humöret bättre, skönt det! Jag skulle egentligen baka vaniljbullar idag, sånna där med vaniljkräm i men jag orkar fan inte. Inte lust med någonting nu när jag har mens.

Ska snart åka och skjutsa iväg mamma till en jobbarkompis, dom ska äta mat och ha det trevligt. Själv ska jag och brorsan trycka i oss en fet kebab, galet gott! Sen ska jag förbi affären och köpa massa cola och annat gott! Det är mens hallå, Mens = tjockiiis! :D

Förresten så vet jag inte vad världen har emot min familj. Min brorsa har snart pungat ut 10 - 12000:- på bilen, kul jul. Dom hittar bara massa mer fel men nu ska det väl ända vara ett slut på det?! Han var senast idag och fixade det sista på bilen. Tror ni inte att mammas bil går sönder idag då?! Jora, växellådan eller kopplingen, visste inte riktigt. Det kommer kosta att fixa det, om vi ens ska fixa det?! Och sen är allting emot mig bara, ingenting går som jag vill!

Eh, jag vet inte vad jag babblar om. Nu ska jag till affären, sen KEBAB och TV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0