Bloggtorka?!

Nej, jag kan inte påstå att jag har haft bloggtorka. För en gång skull har det hänt lite, då menar jag lite grejer så jag har inte hunnit med att blogga. I lördags sov jag ut, skickade ner mamma på stan för att köpa en present åt Mathilda som fyllde 20. När jag vaknade upp sen så hoppade jag in i duschen och fixade mig sen gick jag iväg till Mathilda. Där bjöds det på mat och tårta, verkligen jättegott var det. Superfina tårtor också. Var kvar där till ca halv åtta, då var det bara gå hem, byta om, slänga i sig mat och åka till jobbet.

Igår var jag bara helt slut i hela kroppen. Orkade inte göra någonting. Jo, följde med mamma och brorsan ut till Ikea. Vi skulle köpa krokar och en glödlampa till mitt rum, men såklart kom vi därifrån med allt utom det. Eller jag kom därifrån med allt utom det. Jag köpte två nya kuddar, mina börjar bli så mjuka och det är inte bra. Och så köpte jag ju två stycken örngott till det då.

Vanessa ringde precis och sa att hon var påväg hit, haha perkfekt! Jag tänkte städa mitt rum idag, det är aldrig fel med lite hjälp, hihi. Efter att jag städat måste jag verkligen duscha, luktar inte blommor nu men känns ovärt att duscha när jag ska städa, storstäda! Nej, vi hörs senare kanske. Nu vet ni att jag lever i alla fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0