Friday night!

Hej Hej hemskt mycket Hej!

Vaknade idag strax innan kl 13 och var astrött! Fast var ju vaken en stund vid halv tio då Wilma kom hit. Jag hoppade in i en dusch för att vakna till liv och sen fixa mig. Gick till dagiset för att hämta Nova, hade Wilma med mig då. Mötte upp Vanessa och hennes systerson Loke. Dom följde med Nova och mig hem hit och så lekte Nova och Loke med varandra och dom var så söta. Satt även på monsters vs aliens, haha rolig film!

Åkte och hämtade upp mamma från jobbet sen då hennes bil gått sönder som sagt. Åkte och handlade mat och så. Nu ska jag alldeles strax äta, fylld lövbiff (ost och skicka i) och klyftpotatis och beasås, MUMS!

Efter maten ska jag åka till Vanessas syrra Gia. Vi och Vanessas kusin ska sitta där hemma och sjönga massa Singstar, woohoo! Jag ska krossa dom i ABBA ;) Nej nu ska jag fixa min sås jag vill ha till maten, äta och sen kila. Hörs kanske senare, får se! :)

Kommentarer
Postat av: J08

Dålig uppdatering på den här bloggen ;) //ciao

2009-10-11 @ 23:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0