HAPPY!

Nu ligger jag här nerbäddad under ett varmt täcke och bara kurerar mig, eller försöker.
Har varit på stan idag, skulle egentligen bara förbi arbetsförmedlingen men mötte upp Vanessa och hennes syster också. Drog till The phone house för min mobil har varit lite bråkig, men det löste sig med en enkel uppdatering, tur det! Sen kom Christian förbi också, riktigt trevlig kille det där alltså. Vi alla drog till Italian bar och köpte megagod glass, trots att jag inte är något glassfreak direkt!

Efter två timmar på stan var jag trött. Har ju gått och blivit förkyld! Hostar som fan ibland och snorar sönder. Det är inge vidare. Men jag är glad över att jag inte har någon feber, inte vad jag har känt av i alla fall. Riktigt skönt det.

Och vet ni?! Jag har fått jobb, hihi! Börjar redan imorgon kl 10. Ni får veta mer då, för just nu vet jag inte så mycket heller, haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0