090910

Hallå där! Har kommit av mig lite med det här att blogga. Men så kan det vara ibland, just nu är det bara för att jag sitter knappt vid datorn längre och jag orkar inte sätta mig vid datorn bara för att uppdatera bloggen.

Jag jobbar fortfarande men det är väl ungefär det som händer. Allting rullar på som vanligt förutom att jag har fått sömnsvårigheter. Jag blir galen. Inatt la jag mig strax efter tolv och var verkligen skittrött men kunde inte somna fram emot klockan fem på morgonen, jag låg bara och vred och vände på mig, så har det varit ett bra tag nu. Hoppas det går över snart för jag är helt död på dagarna av att alltid få sova fel timmar.

Nu sitter jag här och trycker i mig en banan. Ska snart dra iväg till jobbet på ett möte och efter det blir det hem till moster som bjuder på mat, trevligt! Annars vad som händer ikväll får vi se! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0