17 september

Hallå där!

Livet rullar på precis som vanligt och jag vet inte men jag känner att jag har en inre oro som jag inte riktigt kan sätta fingret på vad det är jag går runt och oroar mig för men samtidigt så känner jag så himla mycket glädje och lycka inom mig. Kan ärligt tala om att vart fan kommer den där känslan av lycka in i bilden?! Ingen jäkla aning.

Varit hundvakt idag i alla fall, och Wilma ska vara här tills på Söndag kväll, riktigt mysigt ska det bli! Och Saga kommer vara jättetrött när Wilma åkt hem igen sen. Hon brukar bli trött efter en dag, nu är det fyra dagar.. så får se hur länge hon ligger och sover efter att Wilma har åkt hem.

Imorgon är det redan fredag. Får se vad som händer, ska träffa Vanessa i alla fall. Planerar imorgon vad som händer. Är sugen på att både sitta hemma och även gå ut, men känner efter imorgon beroende på vad vi orkar.

Just nu känner jag att jag har ett galet shoppingbehov, det var ett tag sen jag kom hem med någon kasse känns det som. Alldeles för lite på kontot har jag men och andra sidan, vad är det jag verkligen behöver tills nästa lön?! Ingenting, så då kanske man kan ta en vända på stan imorgon och komma hem med en kasse, vore inte helt fel. Jag såg ett par skitsnygga skor på skopunkten, i reklambladet och sen har jag sett endel snyggt inne på VILA. Hm, kanske ska låna några hundralappar från sparkontot, jag för ju alltid tillbaka pengar sen när jag fått det.

Måste slänga in ett tack till min underbart snälla moster. Jag har ju varit och kommer säkert vara hundvakt endel nu fram över och idag när hon kom hit efter jobbet så har hon med sig en limpa cigg åt mig. Det hade hon verkligen inte behövt för jag sa att jag inte ville ha nåt. Men tusen tack i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0