Barnvakt!

Hej hå! Idag är det sista september, imorgon är det alltså Oktober, då är det höst på riktigt. Brrr. När Oktoberlönen kommer ska jag införskaffa mig en ny vinterjacka. Har tyvärr inte sett någon som jag har fastnat för, någon som har nåt tips om vart det finns fina jackor?! Varma ska dom vara och högst 700 - 800:- Ge mig gärna tips i så fall.

Sitter här och min mage kurrar riktigt ordentligt men hinner inte äta nu. Ska kila iväg till dagiset och hämta Nova, ska vara barnvakt några timmar idag igen. Igår satt vi och kollade på Lotta och Alvin och gänget, byggde även pussel, vad blir det idag tro?! Under tiden skickar jag iväg brorsan för han måste köpa smör, det är helt slut. Måste ta en macka när jag kommer hem så jag kan dämpa min hunger. Nåja, vi hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0