Dålig uppdatering

Ja, jag har varit ganska dålig på att uppdatera den senaste tiden. Sist jag uppdatera var i lördags innan jag drog iväg till jobbet och då var jag allt annat än på bra humör. Idag är jag på bättre humör fast ganska trött!

I lördags på jobbet hade jag hoppats på en lugn kväll och bara för att man vill det så blir det ju såklart inte så. Kändes som om jag fick göra allt där ett tag, att jag skulle vara överallt på en och samma gång, allt gick bra och det var lagomt skönt att komma hem sen!

Igår låg jag i sängen hela dagen och gjorde inte ett skit. Kollade på tv, det var det jag gjorde. Masserade mamma så en liten god gärning vart det under dagen i alla fall. Hade sömnproblem sen på kvällen/natten men det kan jag ju faktiskt förstå varför.

Idag åkte jag ner på Arbetsförmedlingen och fick en påskrift och så tog jag banken på en gång. Har nu fixat så jag kan betala räkningar via min internetbank och fört över pengarna från fonden till mitt sparkonto, efter en massa krångel så gick det, alltid lika mycket problem bara för att den fonden är öppnat i en annan stad och då är det tydligen lite svårt, men vafan, det är deras jobb!

Åkte ut till Elgiganten och köpte en ny mobilladdare också eftersom Saga bitit sönder min, kattskrälle.. men jag kan inte låta bli att gosa med henne. Drog förbi Siba också, skällde lite på dom. När jag fyllde år fick jag ju en tv och det fannns ingen svensk, inte ens engelsk instruktionsbok. Det har gått över två månader sen jag gick in där och pratade med dom och dom skulle fixa det, ringa Sony och sådär. Jag har fortfarande inte hört ett ljud ifrån dom så jag fick nog idag. Jag fick säljaren som jag hatar mer än någon på Siba, hatar Siba överhuvudtaget. Han säger åt mig att jag kan skriva ut det från internet. NEJ, det kan jag inte, jag har ingen skrivare. Jag har köpt tv´n här, ni ska hjälpa mig. Han säger att jag kan ringa Sony och fråga om dom kan skicka en på postförskott. In my ass, jag tänkte inte betala ett öre för att få en instruktionsbok som ska följa med när man köper en jävla tv!
Gick därifrån och kände att jag inte fick ut ett skit av det. En lapp så jag kunde gå in på nätet och skriva ut en engelsk instruktionbok men nej, jag ska fan ha svenska! Mamma ska åka tillbaka och klaga igen, då ska dom allt få!

Oj, vad långt det blev. Nu ska jag gå och ta en cigg och sen fixa te och rosta macka med ost och marmelad, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0