Dämpat shoppingsuget!

Nu har jag tid att uppdatera här igen! Åkte som sagt ner på stan och lulla runt lite, väntade på att Vanessa skulle sluta, det var så tråkigt att gå själv, alltid trevligt med sällskap! Jag är i alla fall galet nöjd med mina köp idag även om några kronor för mycket drogs från kontot. Köpte fyra toppar, en kofta, en halsduk, armband och två par stövlar! :) Ni får vänta tills imorgon, då får ni se allt. Jag orkar inte nu, jag är helt slut i huvudet.

Brorsan och mamma skulle ju hämta upp mig efter mamma slutat jobbet för att åka vidare till morbror Stefan men icke. Jag fick inte för Vanessa, då skulle ju hon bli helt ensam, haha. Hon lockade med att hon skulle laga mat åt mig istället. Så gick kvar på stan ett tag till och handlade mat och sen åkte vi hem. Smart som jag är, när vi går av bussen kom jag på att jag inte har några nycklar med mig!!! Underbara brorsan kom och lämnade sina nycklar åt mig, Tack!

Väl hemma började vi göra mat på en gång, chili con carne. SUPERGOTT! Haha, dom fetaste jävla bönorna jag har sett bara, haha. Det blev riktigt gott och Vanessa fick faktiskt hjälp så jag kan säga att båda lagade mat. Och nu har jag väl matlåda för resten av veckan, blev mycket mat, haha!

Nej, återgå till att snoka runt på internet! God natt på er!


Kommentarer
Postat av: TereseErica

Söt blogg! Allt bra med dig idag?

2009-09-22 @ 09:30:35
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: TereseErica

Jag mår också bra! Skall du göra något skoj idag?

2009-09-22 @ 17:16:56
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0