Det är dags för "lördags"mys!

Ja, varför inte?! Man kan väl byta ut fredag mot lördag istället, ni vet den där reklamen?! Det borde funka lite bra, nästan i alla fall! ;)

Jag har nyligen ätit god mat med familjen, eller nyligen.. en timme sen. Satt ju där och pratade en massa och hade det mysigt. Sitter här nu och ska snart få arslet ur vagnen och bädda rent i sängen med mina nya sängkläder som nu är tvättade :D Och få upp dom nya gardinerna. Om jag orkar (då syftar jag på hur tungt det är) så kanske jag möblerar om lite. Måste ju i alla fall se hur det blir, skulle det inte bli bra är det bara att flytta tillbaka som det var från början! :) Får nog fråga brorsan om han vill hjälpa mig att flytta tv´n, den är jobbigast. Den är så stor och man får inget bra grepp om den helt själv, ber jag snällt borde det inte vara några problem!

Så, nu ska jag återgå till det. Blir det bra får ni se bilder sen :)
Funderar på om jag ska åka och hyra film med brorsan innan så jag har nåt bra att titta på sen när jag bara kan lägga mig i sängen och gosa, men orkar jag? Finns det nåt bra att se överhuvudtaget?! :)

Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

Gillar du TH? :D

2009-09-26 @ 20:53:01
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0