Det man lovat ska man hålla!

Sa igår att ni skulle få bilder på kläderna jag köpte igår. Jag ska försöka fixa det så fort som möjligt. Jag är inte så bra kompis med min systemkamera när det gäller att ta kort på mig själv, och det är den enda kameran jag har. Eller ja, har ju mobilen och det är väl bra kvalité på bilderna där, och där är det nästan lite tvärtom, den känns så liten emot systemkameran som känns klumpig, haha. Nåja, ska fixa det så fort som möjligt!

Ikväll ska jag bara mysa hemma. Ska ta och städa mitt rum nu tänkte jag, det behövs. Bädda den där förbannade sängen, den är så jävla underbar att sova i men ett helvete att bädda! Sen ska jag slänga ihop en kladdkaka(!!!) och göra en kopp te. Fast innan allt gott så ska jag äta resterna från chili con carnen igår! Bara mysa ner sig i en gosig filt och kolla på Idol och sen någon film, mys! Kanske att Vanessa kommer över och gör mig sällskap, beroende på om hennes dumma huvudvärk har släppt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0