downtown!

Nu ska jag dra ner på stan och shoppa!!! Fan vad underbart det ska bli. Hoppas verkligen att skorna är lika snygga i verkligheten som på bild, då kommer jag älska dom! Ska även köpa ett par andra stövlar fast utan klack. 650:- för två par stövlar är inte så farligt tycker jag :) eftersom man får det billigaste paret för halva priset!

Har bara till klockan 17 på mig för då kommer brorsan och mamma och hämtar upp mig så ska vi åka ut till morbror Stefan. Brorsan ska få hjälp att ta bort vindrutetorkarna (vindtorkerutare heter det enligt mig, haha. Har skitsvårt att säga rätt) i alla fall, dom funkar inte och man måste inte ha dom, så dom ryker. Och så är Stefan och Mirre så snälla att dom bjuder på mat också, trevligt trevligt!

Så nu ner mot stan! Visar upp senare vad jag har köpt! :) Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Finfin blogg !



btw, gillar du uggs ? ^^

2009-09-21 @ 16:04:41
URL: http://haidis.se/
Postat av: Skiiiiipy

shopping =)

2009-09-21 @ 20:25:45
URL: http://skiiiipy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0