fortfarande dataproblem

Domingo är fortfarande kvar och håller på med datorn, stackarn. Jag säger till honom att han inte behöver, fast jag egentligen vill kunna spela the sims imorgon men vafan, det är inte hela världen. Men han säger att han tycker det är roligt så. Vi öppnade datorn och kollade lite i den, haha sjukt dammigt! Kan förklara varför inte fläkten inte fungerade fullt ut ;)

Själv sitter jag här och gör inte så mycket. Fast jag är social med honom också och han får säga till så fort han behöver hjälp. Han är så duktig, ska bjuda honom på mat som tack för hjälpen. Han blir väl kvar här hela natten sen när brorsan skjutsar mamma till jobbet åker han hem, fan det minsta jag kan göra är att erbjuda han en sovplats när han bor på andra sidan stan och ingen körtkort.

Fan vad jag snackar skit. Nu ska jag sätta mig bredvid honom och hålla alla mina tummar på att allting kommer funka. Jag kommer bli så glad då! :) Håll era tummar också.



Det här kan kanske förklara en del av problemen?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0