Hallå där!

Hej på er! Allt bra idag?! Jag mår bara bra. Klockan har nyligen slagit ett och jag har fortfarande inte ätit frukost fast jag har varit vaken sen 11 ungefär. Ni som inte vet det, så har jag alltid haft jättesvårt att äta frukost så fort jag vaknar. Jag måste vara vaken och igång några timmar. Nu två timmar senare, så är det faktiskt så att jag börjar känna av lite hunger. Ska försöka få med brorsan till Skiljebo så jag kan köpa flingor, har blivit så duktigt så jag äter yogurth och flingor till frukost varje dag! Och till det vill jag ha nåt gott bröd med en lite salamiskiva, vart så sugen på det inatt innan jag somnade så det får det bli! :)

Grannen hörde av sig för en stund sen också. Ska vara barnvakt idag också. Är ju hundvakt nu och kommer vara det några timmar till. Men Nova (det är barnet, inte hunden, haha) Hon är världens goaste unge. Antingen vill hon vara ute och leka eller så vill hon bara ligga i min säng och kolla på film, ansträngande för mig? inte direkt!

Nej, ska kolla med brorsan nu! hörs senare säkert! :)

Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

Åh, vill också kunna sova så länge :P

2009-09-29 @ 20:22:36
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0