Harry Potter

Sådär ja, kan väl inte kalla det ett maraton men nu har jag och Vanessa kollat på dom fem harry potter filmerna som finns ute. Blir att köpa sjätte och sjunde sen också och då väntar jag mig Vanessa att du sitter vid min sida och tittar på den ;) haha.

Idag har jag varit galet seg. Vaknade och ville egentligen bara somna om men det kändes som klockan var för mycket för att få sova en stund till så det var bara att pallra sig upp. Fick med brorsan ut till Maxi, var sugen på nåt gott och så råkade det slinka ner en hårfärg i kassen också. Vanessa kom förbi på kvällen och vi kollade lite på tv, färgade mitt hår och kollade på Harry Potter :)

Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra. Vill inte lägga mig än så blir nog att datanörda sig sen skulle Janina ringa också, får se när hon gör det. Imorgon ska jag åka ner på stan och shoppa. Har sett två par skor som jag vill ha, eller måste ha. Jag kommer köpa dom om dom är lika fina i verkligheten som på bild. Sen har jag sett jättemysiga höstkläder som jag hoppas får följa med hem, lite halsdukar bland annat! Shopping kan verkligen göra en glad. Och det var på tok för längesen jag shoppade, så jag längtar tills jag vaknar upp imorgon!

Nej, ska sluta snacka massa skit och göra det jag alltid göra vid datorn, kollar bilddagboken och massa bloggar! :)

Btw, Wilma var jättesöt idag när Anita kom och hämtade henne. Hon låg i min säng trots att Anita satt i soffan med mamma och pratade. Och när Anita lyfte upp henne för att gå hem morrade hon, haha. Hon ville inte gå hem. Hon gick ut i trappen och sen sprang hon in hit igen, haha. SÖTASTE HUNDEN LIKSOM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0