Harry Potter

Haha, jag och Vanessa är sämst! Vi skulle ha ett Harry Potter-maraton idag ju. För det första kom vi inte igång med första filmen förrens klockan 21 ungefär. Jag åt och vi rökte en cigg på maten och så där, tiden bara sprang iväg. Vi tittar på filmen och äter lite gottis och tar någon rökpaus sådär. Runt tolv var den första filmen slut och vi går ut för att ta en cigg på altan och där fastnade vi också. Hon gick hem för ca tio minuter sen. Så vi har bara kollat på första Harry Potter filmen, rökt många cigg och snackat ännu mer skit. Men strunt i filmerna, jag hade det riktigt trevlig och skönt att få prata med en vettig människa för en gång skull! Vi får ta och kolla på dom andra fyra filmerna någon annan dag, även börja lite tidigare kanske, haha.

Nu lär jag väl snart gå och lägga mig och försöka sova. Ska på ett möte imorgon sen blir det väl bara hem och sova någon timme till så jag är utvilad till på kvällen då jag ska jobba. Sover jag inte lite middag kommer jag nog vara stentrött på kvällen, jobbar ju ändå till tre på natten.

Nu sitter katten bredvid datorn och har svansen rätt över tangenterna, lyckat! Nej, god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0