Home again!

Nu är jag hemma igen. Har även hunnit trycka i mig Mc Donalds också, riktigt smarrigt var det. Det var ett bra tag sen jag åt det, om man tänker en hel meny, en enkel hamburgare kan ju få slinka ner ibland (a)

Är ni nyfikna på det hemliga uppdraget?! Det var inte roligare än att jag har tatuerat mig! Jag vart apnervös när Vanessa skulle börja men jag tror alltid det värsta och det är bra har jag kommit på. Som idag, trodde verkligen det skulle göra skitont bara för det var på ett ställe där det inte finns så mycket "fett" om jag säger så, haha. Det var nästan så att jag tyckte det var skönt. Konstigt nog kändes ifyllningen mer än konturerna, på mina andra har det varit tvärtom.

Lovade er en bild men ni får det imorgon eller på onsdag då den läkt lite och kanske ser bättre ut. Just nu är den lite mörk men kommer som sagt att ljusna. Har en bild på mobilen så kanske att jag slänger upp den sen om det är någon som är nyfiken! :)

Nu ska jag slänga på mig mjukisbyxor och någon mysig tjocktröja, fryser som fan, som alltid! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0