Hundvakt

Precis, Hundvakt har jag varit idag hela dagen. Igår somnade jag på soffan strax efter kl 22 och sen gick jag in och la mig i sängen efter en stund och jag gick inte upp förrens 12 idag. Dock vaknade jag 18 ggr inatt, blir alltid så när jag somnar tidigt, ja.. tio är tidigt för mig. Och sen vaknade jag vid halv tio då moster kom med Wilma och så somnade jag väl inte om förrens närmare elva, så ja. Där har ni min natt och morgon, haha.

Idag har jag och Wilma bara tagit det lugnt, spelat lite The Sims och så. Hon låg så gulligt i mitt knä medans jag spelade också. När mamma kom hem åkte vi ut och handlade, fick även med mig ett fint armband hem också! Annars har det väl inte hänt så mycket, spelat lite mer The Sims och sen bara tagit det lugnt.

Gah! Jag blir så irriterad på hur människor beter sig. Man blir ju fan mörkrädd. Just nu syftar jag på en speciell person, har ingen aning om om hon/han läser detta, men det skiter jag i. Nu är du helt ute ur mitt liv och jag blir irriterad på mig själv att jag har lagt ner min tid och pengar på dig. Att man kan tycka bra om en människa som helt plötsligt beter sig så jävla omoget?! Gah! Lycka till med ditt patetiska liv!


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hej! :) såg du idol idag ? ^^

2009-09-09 @ 20:51:36
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0