Idol

Jag tror snart att jag kommer dampa sönder om föreningen eller vilka idioter det är som inte kan få igång elementen. När jag nämnde det för mamma för ca två veckor sen sa hon att dom hade försökt men att det hade varit nåt som inte stämde. Det är fan snart oktober, så ge mig ett varmt element tack!

Det har varit en riktigt slapparkväll. Frös som satan så jag tog på mig ett par jättevarma sockor utanpå mina vanliga strumpor, haha. Plus att jag tog på mig en varm härlig fleezetröja, inte det snyggaste plagget för fem öre, men fan så skönt! Sen tog jag täcket och la mig skönt i fåtöljen i vardagsrummet. Råkade slumra till en kvart men mamma väckte mig till Idol.

Nu sitter jag här och väntar på att Idol ska börja igen. Efter det blir det nog sängen och en film sen somnar jag nog. Imorgon kommer en av mina mostrar med hunden så ska vara hundvakt hela dagen. Måste bara kolla läget här.. Är jag den enda som inte är så såld på Jon i Idol?! Visst, jag kan väl erkänna att jag skulle tycka det var kul med en från Västerås som var med i tävlingen men det är ungefär det också. Jag vet inte om det beror på när jag såg honom på jobbet som jag fick dåligt intryck av honom. Näe, så bra som många säger att han är kan jag inte förstå. Se till och rösta på honom ni som vill ha han kvar, för jag gör då det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0