JOBB JOBB JOBB

Ja, precis! Idag har jag jobbat igen. Var inte alls speciellt taggad för det eftersom jag inte kunnat äta på hela dagen. När jag vaknade var min mage verkligen som en ballong, jättesvullen. Det la sig efter några timmar men jag kände mig inte alls hungrig. Tänkte att jag kunde äta på jobbet så jag får i mig någonting så jag orkar med att jobba. Falukorv och stuvade makaroner bjöds det på, alltså jag åt en korvbit och lite makaroner, jag kunde verkligen inte äta, det bara växte i munnen på mig, så förut det lilla har jag ätit en persika idag. Och jag förstår inte att jag inte har dött av hunger?! Nu, börjar jag känna att mage är lite tom, efter att knappt ha ätit sen igår kväll. Kanske var kebaben som inte var som den ska? eller så protestera min mage bara mot just kebab/pizza som den brukar göra ibland.

Nåja, det var jättelugnt på jobbet idag, precis som i lördag. Vart håller ni hus? Kom och köp alkohol ha roligt vafan! Fast att det var lite folk så dricksade ni bra! 180 spänn gick jag hem med idag, det gillar vi. Närmare Turkiet för varje jobbardag! :)

Imorgon ska jag ligga i sängen och slöa hela dagen, bara ta det lugnt. Jag och Vanessa fortsätter vårat Harry Potter-maraton imorgon. Då kommer nog även Sofie att göra oss sällskap, alltid trevligt! :) Nu ska jag ta en cigg och kanske göra iordning en knäckemacka eller två och sen sova, eller blir nog att jag datanördar mig lite först! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0