Kallt/Varmt

Jag trodde jag skulle få värmeslag när jag vaknade upp imorse. När jag gick och la mig var det ju svinkallt, 4 grader ute. Så envisas man med att ha altandörren öppen för kattens skull och så ligger hon ändå inne hos mig och jag pallade inte gå upp och stänga den. Så jag somade med mjukisbyxor, strumpor och linne för att jag frös så mycket. Idag när man vaknar och stiger upp skiner solen och det är jättevarmt!

Får se vad som händer idag, mådde illa igår och känner av det lite fortfarande, nåt som inte står rätt till och sen tror jag att jag har en förkyldning på g, alla i familjen är lite småkrassliga så det kan absolut vara det. Min mage brukar balla ur ibland innan jag blir förkyld så vi får väl se.

Blir nog att ta det lugnt ikväll med Idol. Ska ta ett varmt bad idag, lägga ansiktsmask och göra hårinpackning tror jag, mitt hår behöver det. Färgade ju håret för en vecka sen så skulle nog sitta fint med en inpackning. Kanske drar över till Vaness en stund och spelar lite spel, hon nämnade nåt om det! :) Nåja, kommer säkert en till uppdatering sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0