kirbur

Slöa Slöa och Slöat lite till, det är ungefär vad jag har gjort idag. Var ut en sabbis till Mediamarkt och köpte en datamus eftersom min förra bara la av. 99:- kostade den så det var ett bra pris. Annars då.. Jo, har installerat The Sims 3 som jag FICK av Domingo, sjukt snällt! Men våran stationära är så sjukt seg så det vart inte mycket spelade alls mest att få sitta och vänta. Men imorgon ska jag och brorsan åka till Domingo och köpa hans gamla speldator, 500:- lätt värt det! Har tänkt att vi ska göra det länge men aldrig fått arslet ur vagnen att göra det, men nu så.

Jag hade kunnat gått och lagt mig klockan sju ikväll för jag var så seg men så vart det inte. Vanessa hörde av sig så vi åkte ut till Maxi och köpte lite godis och la oss och kollade på Harry Potter. Återigen blev det bara en film, haha. Men fan, vi har så mycket att prata om så tiden bara rinner iväg! :) Så kan väl inte kalla det maraton längre, en film varje kväll får man väl kalla det.

Nu ska jag ta och lägga mig. Imorgon ska jag vara hundvakt igen åt söta Wilma. Nu är hon nyklippt också så hon kommer vara jätteliten. Man kommer bara se två fluffiga öron komma springades. Åh, hon är så söt! :)


Kommentarer
Postat av: Stephanie (:

TACK FÖR HJÄLPEN MED WILMA :)

2009-09-03 @ 13:30:03
URL: http://steppastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0