Krock(!?!)

Jag glömde berätta en sak. Min brorsa var jättesnäll och hämtade upp mig och Vanessa på Viksäng, snäll den här gången var jag som gav han 300:- att tanka för, hör inte till vanligheten, haha. Iofs var jag skyldig honom 200:- så ja, skitsamma.. det var inte det jag skulle säga.

Vi hade precis släppt av Vanessa och vi kommer ut på stora vägen igen (där det alltså är 70), Vi ser att bussen på släpper av folk på andra sidan vägen och tänker inte mer på det. Sen helt plötsligt är det en kille som går rakt över vårat körfält! Helt svartklädd så det var nästintill omöjligt att se honom. Det vara bara slänga sig på tutan och då reagerade han. Hade inte tutan funnits hade han nog varit ganska död nu. Det var fan det mest idiotiska jag har sett tror jag. När det är kolsvart ute och så är en bil ganska lätt att se om den har lyserna på!

Jag var bara tvungen att berätta det! Peka finger åt han också, haha. Tror inte jag kommer vara snäll i trafiken när jag får körkort. Tutan kommer slitas ut, haha! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0