Lovely!

Det är vad jag kan säga om kvällen på jobbet. Det var inte så jättemycket folk, nästan så det var för lite men vi hade en underbar kille som spelade piano hela kvällen. Han var riktigt duktig och spela mycket blandat och bra musik. En kille som ser bra ut, kan spela piano, ser bra ut och pratar göteborska, HALLÅ!?! Jag blev ju nästan kär, i alla fall för stunden! ;P Han gjorde i alla fall så jag var pigg och glad på jobbet hela kvällen! :)

Har precis tryckt i mig två hamburgare och ska nu gå och ta en cigg och spela lite The Sims.
Om någon undrar varför jag blivit lite off från internet så är det för att Domingo har varit här nu och fixat datorn så jag kan spela The Sims och det har jag verkligen gjort också, det är så himla roooligt!

Imorgon blir det att säkert spela The Sims, haha men ska faktiskt på kalas en liten stund också. Sen får jag väl se vad som händer. Åhh, jag är helt dagvild, jag tror det är söndag fast det är lördag! (okej, räkna inte som att det är söndag bara för att klockan är efter tolv.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0