Movie Movie Movie

Hoppade upp på cykeln och drog till Vanessa efter mitt tvtittande. Kollade om hon hade några filmer, mycket riktigt.. hon hade i alla fall tre stycken som fick följa med mig hem denna gång. Satt och snackade en massa och rökte några cigg.

Fast jag har ätit massa grönsaker och dip ikväll så är jag fortfarande galet sötsugen. Hittade lite chasewnötter i skåpet så hällt upp det i en skål nu. Fan har fått hicka nu, jävla nötter ;(

Ska snart ta och lägga mig och kolla på film. Känner att jag har blivit lite filmberoende. Men jag bara älskar att gosa ner sig och kolla på en bra spännande film! :) Har ni nå tips så säg hemskt gärna till! Och jag längtar tills imorgon, då händer det grejer! Men jag tänker vara hemlig, så ni får inte veta det förrens imorgon! ;)

Ajuste, filmerna jag såg inatt, ville ni veta nåt om dom?!
Först såg jag filmen "Dumpa honom" som är en komedi. Och jag tyckte den var bra (även om det tog mig över tre timmar att se den pga besök och telefonsamtal) mycket i filmen var så jävla sanning. Det var en komedi och visst, man fick sig nog några skratt men jag börjar oftast skämmas för personen som gör bort sig tex. Haha! Men den var absolut sevärd. Ligger fyra på filmtoppen såg jag också.

Den andra filmen jag såg hette "Not easily broken" och den var väl sådär. Jag blev mest arg och irriterad i början. Men tänker jag tillbaka på filmen så kanske den ändå var helt okej. Vet inte om det är någon jag skulle tipsa om. Men smaken är som baken, delad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0