Saknad!

Jag vet att jag uppdaterade ungefär nyss men letade efter en bild på datorn och då satt jag och kollade i en massa mappar, kände saknaden komma krypande. Såg fina bilder på min underbara smulan. Den 4 november är det ett år sen gumman. F-a-n vad tiden har gått fort. Jag saknar dig hjärtat! Saknar även min pappa. Kollade på bilder från min födelsedag, då han kom hit och överraskade mig, helt ärligt blir jag helt gråtfärdig när jag skriver detta för alla underbara minnen dyker upp här och där! Saknade även vissa platser man har varit på här i livet också. Åh, en stor saknad av allting helt enkelt! v v v


Du tyckte mycket om att vara ute i snön! Saknar dig, vill krama om dig! v


Blir så glad av denna bild! Du står utanför min altan, du hör inte
hemma där! Åh, tårarna är inte långt ifrån nu! Jag saknar och
älskar dig. Vi ses så fort som det bara går! v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0